Community Manager Girona

Un Community Manager és la persona responsable de crear, mantenir, gestionar i moderar les comunitats constituïdes sobre una marca. Per tant, el CM ha de conèixer l’empresa, el producte o serveis, les seves característiques, l’audiència i ser el pont entre la comunitat i l’empresa.

Si tens una empresa i vols contractar una persona o una empresa externa perquè sigui el teu Community Manager, el teu consultor Social Media… o com ho vulguis dir, hi ha una sèrie de passos que has de seguir abans de prendre la teva decisió. Aquí compartim 10 consells bàsics per escollir el teu gestor 2.0.

  1. Mai donis per fet que una empresa t’oferirà millor servei que un freelance. Hi ha autèntics cracks del 2.0 treballant pel seu compte. Estudia les dos possibilitats.
  2. Si t’estàs plantejant contractar una empresa, exigeix ​​conèixer la persona que gestionarà el teu compte, és ella qui serà teus ulls i les teves orelles en el món 2.0.
  3. No et centris únicament pel preu, el barat et pot sortir molt car. Valora diferents alternatives dins del teu pressupost, però sigues flexible.
  4. Si algú et promet coses que ningú més t’ha garantit fins aquest moment, desconfia. Les receptes miraculoses no existeixen.
  5. Dedica un temps a estudiar la presència a les xarxes dels teus candidats, tant empreses com freelance. Si no t’agrada el que veus, no t’agradaran els resultats que t’oferiran, no tinguis cap dubte.
  6. El Social Media va més enllà de les Xarxes Socials. Si en els seus perfils socials no apareix referència o link a un bloc propi o en el que publiqui amb certa regularitat… mal assumpte.
  7. Pregunta per altres projectes que hagin gestionat i, si és possible, intenta contactar amb aquests clients. Seran la teva millor guia a l’hora de decidir-te.
  8. Deixa’t guiar per les teves sensacions, però no confiïs cegament en elles. Tots podem semblar encantadors i entesos en alguna cosa en períodes de temps curts, però el teu instint no acostuma a fallar.
  9. Fuig de qui base tots els seus arguments en el nombre de fans i seguidors que et proporcionarà. La quantitat no ho és tot. El bon Community Manager o Social Media Strategist basarà gran part del seu argument en la repercussió que pot aconseguir, mesura retweets, mencions, repins, m’agrada, comentaris en els blocs de la teva empresa i el nombre de subscriptors que aconseguirà generar, entre d’altres.
  10. Els professionals de Social Media no som vidents. Si algun dels teus candidats t’ofereix una gestió en la qual no és necessària la implicació de ningú de la teva empresa, no perdis el temps, dóna per finalitzada la reunió i continua buscant. Sense la implicació de la teva empresa en aquests projectes, el que aquestes contractant és un “robot retuiteador” a preu de mà d’obra qualificada, un robatori, vaja.

Espero que aquests 10 consells t’ajudin a trobar el millor Community Manager per la teva empresa.

Font: http://www.salvadorpuig.com/como-elegir-community-manager.html

email
Publicat per Socialteam Data 14/08/2013 Tags , No hay comentarios

No hay comentarios

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

*