comunitat social

Dos enfocaments. Sobrevalorem el concepte d’audiència o millor encara, infravalorem el significat de comunitat?

El públic no és l’audiència, igual que l’audiència no és la comunitat i per suposat una comunitat no és l’equivalent a la connexió amb una persona.

El públic és la part del mercat que estaria disposat a escoltar-nos, però que no necessàriament té per què fer-ho. L’audiència és aquells que actualment ens escolten i la comunitat són aquells als quals hem d’escoltar.

La gent que t’estima, confia en tu, t’ofereix la seva atenció i connecta amb tu, vol alguna cosa més del que fas, vol que els tractis com a la teva comunitat:

  • Connecta, no atabalis.
  • Escolta, no parlis tant.
  • Respon, no parlis de tu.
  • Ajuda, no ofereixis.
  • Lidera, no dirigeixis.
  • Comparteix, no venguis.
  • Dóna, no esperis.
  • Consolida, no venguis fum.
  • Aporta, no esperis.
  • Impulsa, no instigues.
  • Facilita, no entorpeixis.
  • Potencia, no ignoris.
  • Demostra, no t’amaguis.
  • Educa, no siguis un fanfarró.
  • Mostra, no parlis.

Justament aquells que penses que haurien d’escoltar-te, són als que tu hauries escoltar. És la teva comunitat, no la teva audiència.

Si que necessitem més públic i audiències, però no és més important que cuidar la nostra comunitat, fer-la créixer i aportar el que han vingut a buscar.

Font: http://isragarcia.es/es-tu-comunidad-no-tu-audiencia?utm_medium=feed&utm_source=FeedPress

email
Publicat per Socialteam Data 04/10/2013 Tags , No hay comentarios

No hay comentarios

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *