És la teva comunitat, no l’audiència Dos enfocaments. Sobrevalorem el concepte d’audiència o millor encara, infravalorem el significat de comunitat? El públic no és l’audiència, igual que l’audiència no és la comunitat i per suposat una comunitat no és l’equivalent a la connexió amb una persona. El públic és la part del mercat que estaria disposat a escoltar-nos, però que no necessàriament té per què fer-ho. L’audiència és aquells que actualment ens escolten i la comunitat són aquells als quals hem d’escoltar. La gent que t’estima, confia en tu, t’ofereix la seva atenció i connecta amb tu, vol alguna cosa més del que fas, vol que els tractis com a la teva comunitat: Connecta, no atabalis. Escolta, no parlis tant. Respon, no parlis de tu. Ajuda, no ofereixis. Lidera, no dirigeixis. Comparteix, no venguis. Dóna, no esperis. Consolida, no venguis fum. Aporta, no esperis. Impulsa, no instigues. Facilita, no entorpeixis. Potencia, no ignoris. Demostra, no t’amaguis. Educa, no siguis un fanfarró. Mostra, no parlis. Justament aquells que penses que haurien d’escoltar-te, són als que tu hauries escoltar. És la teva comunitat, no la teva audiència. Si que necessitem més públic i audiències, però no és més important que cuidar la nostra comunitat, fer-la créixer i aportar el que han vingut a buscar. Font: http://isragarcia.es/es-tu-comunidad-no-tu-audiencia?utm_medium=feed&utm_source=FeedPress email Publicat per Socialteam Data 04/10/2013 Tags Community Manager, Xarxes Socials No hay comentarios