Twitter

Avui dia Twitter s’ha convertit en una eina molt útil per promocionar la nostra marca personal i corporativa, però per a això necessitem disposar  d’una àmplia audiència que ens segueixi i crei feedback al voltant de la nostra marca, i d’aquesta manera pugui establir-se una comunicació enriquidora en ambdues parts.

Encara que a Twitter la qualitat és més important que la quantitat, sempre és bo que al nostre perfil de Twitter tinguem un bon nombre de seguidors.

Tot i que no hi ha trucs miraculosos per aconseguir seguidors a Twitter, si hi ha algunes estratègies i metodologies que podem seguir. Aquí us deixo algunes d’elles:

  1. 1. Fixar els objectius principals de la campanya. D’aquesta manera estarem creant una estratègia a llarg termini i una línia a seguir que ens donarà més pes i entitat al nostre compte Twitter.
  2. 2. Configurar i personalitzar el compte Twitter de manera que estigui alineada amb els objectius.
  3. 3. Cuidar tots els detalls del nostre compte Twitter: Bon avatar, disseny de la interfície d’acord amb la imatge de marca de la teva empresa o servei, biografia, nom d’usuari, etc..
  4. 4. Disposar d’una biografia que aclareixi qui som i què fem.
  5. 5. Vincular el compte amb el lloc web corporatiu o blog. Això és molt interessant per que estarem retroalimentant tant nostra web com nostre compte Twitter i augmentarem el nostre flux de visites.
  6. 6. Enllaçar el nostre compte Twitter en la signatura del correu electrònic.
  7. 7. Incloure el nom del compte en les peces corporatives (targetes de visita, publicacions, carpetes, etc.).
  8. 8. Traçar un pla de publicació de continguts. Si ho fem i som regulars, els nostres resultats no trigaran a aparèixer.
  9. 9. Generar una rutina que tingui com a objectiu twittejar diàriament.
  10. 10. Publicar informació útil que agregui valor afegit real. Aquesta és una de les claus per incrementar el nostre nombre de seguidors. Hem d’aportar valor.
  11. 11. Crear relacions amb altres usuaris i grups d’acord amb la comunitat d’interès.
  12. 12. Seguir i interactuar amb les persones influents en el sector.
  13. 13. És molt important escoltar que diuen els nostres seguidors i els nostres clients. Hem d’estar atents, escoltar és una de les bases.
  14. 14. Preguntar per conèixer els hàbits i els gustos dels seguidors.
  15. 15. Participar i conversar amb la comunitat. Sense resultar massa pesats ni crear spam, és important que participem en la comunitat contestant dubtes, plantejant preguntes, oferint informació, etc.
  16. 16. Transmetre creativitat en els continguts.
  17. 17. Enllaçar el compte en la resta de plataformes socials (blog, Facebook, Linkedin, Google+, etc.).
  18. 18. Col·locar un enllaç del nostre perfil de Twitter en els nostres mailings o newsletters.
  19. 19. Usar l’eina Twitterfeed. Es tracta d’una eina que converteix fonts RSS en tweets.
  20. 20. Enviar els missatges en l’horari que causin major impacte.
  21. 21. Monitoritzar habitualment la reputació online del nostre compte.
Font: “Curs de Community Manager” d’Óscar Rodríguez Fernández – Ed. Anaya.
Si t’ha agradat aquest post, comparteix-ho amb els teus contactes fent clic en les icones de xarxes socials que trobaràs seguidament. Gràcies!
 
email

No hay comentarios

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

*