Marketing Digital 2014

Amb l’inici d’un nou any és inevitable prendre un temps i aturar-se a reflexionar sobre què ens portarà aquest any que encetem.

El 2014 es preveu com un altre any de ràpida evolució per a les marques. El panorama dels anuncis ha evolucionat i es continuarà accelerant al mateix ritme que els canvis en el comportament del consumidor. D’aquesta manera, les estratègies de publicitat digital es centraran en enfortir l’impacte de la telefonia mòbil, la qual cosa millora la rellevància dels anuncis per a la gent a través del “targeting “, aprenent a abraçar plenament la participació del client.

Tenint en compte l’anterior, aquí van algunes prediccions per a 2014:

1. El terme “social media” s’utilitzarà cada vegada menys

Això passarà en la mesura que els comercialitzadors optimitzin les plataformes digitals, com Facebook, i les facin servir com a vehicles massius per generar engagement. Amb l’adopció massiva de les plataformes socials, per fi s’ha arribat a un punt d’inflexió. El terme “social media” a poc a poc s’esvairà quan el paper de les plataformes digitals derivi en una forma més impactant de connectar amb les persones en escala i en l’abast dels objectius essencials per als anunciants com les vendes en línia i en les botigues. Els Community Managers tindràn un paper clau per traçar el camí correcte de les empreses.

2. El “prime time” serà tot el temps, cada hora, cada dia

El temps dedicat a les xarxes digitals, especialment mòbils, segueix augmentant. La simple veritat és que les marques són una part important de la vida quotidiana. Cada dia la gent passa més temps en els seus dispositius mòbils i participa en plataformes web més que en qualsevol altre mitjà. Arribar als consumidors a escala ja no està restringit a les definicions històriques “prime time”.
Per exemple, a principis de 2014, el temps en línia superarà el dedicat a veure la televisió, d’acord amb estimacions de eMarketer. Les signatures poden arribar a la gent massivament amb contingut molt rellevant en qualsevol moment i lloc.

3. Les estratègies mòbils seran veritablement adoptades pels venedors

Això es veurà en les campanyes de construcció de marca. El mòbil és un mitjà de comunicació de tots els dies. És la primera tecnologia realment global.
Mentre que grans treballs seran desenvolupats per a moltes pantalles, les empreses seran descobertes per primera vegada al mòbil el 2014. L’estratègia mòbil ha evolucionat molt des dels objectius de resposta directa així com el branding també va canviar molt des d’un logotip en una pàgina web.
El branding parla de la gent, involucrant, influint-hi i esperem que en alguns aspectes fins i tot convencent-la . I el mòbil és el vehicle a través del qual tot això està succeïnt ara.

4. Les eines de màrqueting digital s’anivellaran el camp de joc

Serà així per a les empreses de totes les mides. Potents eines de segmentació i mesura, abans reservades per a les grans marques amb molts diners, estaran disponibles també per a les firmes més petites. Tots els negocis necessiten arribar a nous i potencials clients. La fórmula per a l’èxit és una combinació d’abast dirigit, missatge fort, freqüència i anàlisi. Tots aquests components estan disponibles en digital i mòbil i mai abans han estat aquestes armes més precises o eficients per arribar a les persones adequades. L’anàlisi de dades ja no es reserva tampoc només per a les grans marques, ajudant a democratitzar el camp de joc.

email
Publicat per Socialteam Data 03/01/2014 Tags No hay comentarios

No hay comentarios

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

*